.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح تشديد مقابله با قاچاق مواد مخدر در مازندران

شمال نیوز، معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران از ابلاغيه جديد وزيركشور براي تشديد مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر خبرداد.
به گزارش شمال نیوز ،"هادي ابراهيمي " در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به طرح ريزي برنامه هاي عملياتي براي مقابله با ترويج پديده شوم اعتياد در كشور گفت : براساس ابلاغيه وزير كشور كه خطاب به استانداري به عنوان روساي شوراهاي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استانها صادر شده است ، سطح كمي و كيفي مقابله با شبكه هاي باندهاي قاچاق مغان در حوزه ي جغرافيايي استانها اعم از خشكي و دريا ارتقاء خواهد يافت.
وي اظهار داشت: در اجراي طرح جديد با بهره گيري موثر از ابزار اطلاعاتي تلفات و هزينه شبكه ها و باندهاي قاچاق مواد مخدر بطورچشمگيري افزايش مي يابد.
معاون استاندار مازندران همچنين از فعال سازي شوراهاي فرعي مبارزه با مواد مخدر در تمامي شهرستان ها واستان هاي كشور خبرداد و افزود : امسال تكميل و راه اندازي مراكز درمان و كاهش آسيب هاي ناشي از اعتياد در استانها شتاب مي گيرد.
وي در ادامه طرح جمع آوري خرده فروشان ، معتادان ،تشديد اقدامات كنترلي در محورهاي مواصلاتي و پايانه هاي مسافري ، شناسايي و انهدام كارگاههاي غيرمجاز توليد مواد مخدرصنعتي مانند شيشه و روانگردان ها و رسيدگي به وضعيت مناطق آلوده در شهرها را از برنامه هاي جديد اين ستاد برشمرد وافزود: با افزايش تيم هاي بازرسي جاده اي و كنترل بيشترمحورهاي فرعي تمامي راههاي انتقال و پخش مواد افيوني در كشور مسدود خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.